vrijdag 11 juli 2008

De keukenvloer

De goede opletter had het misschien al gezien. Ligt daar iets anders op de vloer?


Jazeker. Arie heeft zich voornamelijk alleen, ook nog beziggehouden met de keukenvloer.
Wat wil je, als je binnenkort misschien een aantal voetbalefltallen over de vloer krijgt, moet er natuurlijk wel haast worden gemaakt met het afmaken van de boel.

(zie reacties behangen)

Nou ja afmaken...... Er blijft nog genoeg te doen.



Oh gelukkig, ook Liesbeth hielp nog een klein handje mee. Met recht een klein handje, want de vloer lag er al bijna in voordat ze er erg in had. ;)


4 opmerkingen:

Simone zei

zozo, het lijkt ineens allemaal wel heeeeeellll hard te gaan, jullie zijn iig harde werkers.

Mooi vloertje hoor.

jullie hoeven iig niet mee te doen aan het programma, Help mijn man is klusser :)

Unknown zei

Je hebt groot gelijk. Bier in frankrijk is alleen voor een cultuurbarbaar.
Dankzij de blog van mijn zus kijk ik regelmatig op jullie website.Dat van dat voetbalelftal was een grapje. Wat geen grapje is mijn respect voor het gehele gezin die zich voor honderd procent inzet om er een paleis van te maken.ik blijf het volgen.met een vriendelijke groet Remmelt.

The world according to El zei

Weer mijn respect, verheug me alweer op de blogs over de vakantie, maar denken jullie (vooral Arie), er ook nog een beetje aan om lol te maken? Het is tenslotte vakantie

Smitsky zei

Arie loopt er lekker bij ;)