zondag 17 augustus 2008

De abri....



De abri in de tuin stond ons nog niet aan. Het zag er natuurlijk erg krakkemikkig uit.
Afbreken vonden we geen optie, omdat je er natuurlijk best nog aardig wat in kwijt kunt.
De oplossing was uiteraard wel weer vlot gevonden.
We plaatsen er hout omheen.


Op de volgende twee foto's kun je trouwens goed zien wat voor hoogteverschil we in de tuin hebben. Het loopt na het eerste terras erg snel op. Het afdakje is overigens bedoeld voor houtopslag.


En dat ziet er al weer een stuk opgeruimer uit :)
Et voila!!


6 opmerkingen:

The world according to El zei

Mijn hemel ik schrik van ieder blog hoeveel er nu weer gedaan is, net als ik denk wauw de hele gevel geschilderd is er ook nog een schuurtje getimmerd en bomen versnipperd echt respect.

daydreamer zei

Jullie zijn echt het ideale klusteam! :)

sunseekers zei

mis je nu een laatje uit de keuken? of bewaren jullie daar het gereedschap. En ja, we hopen dat onze berg stenen idd heel mooi gaat worden. Over een jaar of 2 weten we het.

Tummetje zei

Ik weet wat leuk is voor jullie:

HET BLOK!! Jullie zijn er perfect voor.

Maar het ziet er super uit.
Applaus

Smitsky zei

Dus binnenkort met een krat hout die kant op?

Nu zie je idd. heel goed het hoogteverschil. Ben zeer benieuwd wat er nu achter het "hoogje" is te zien.

Rue de Bouzy zei

Gut, hadden we daar het laatje gelaten. Was me niet eens opgevallen. ;)