woensdag 13 mei 2009

The boys-room

Eindelijk is het gebeurd. We slapen gescheiden :)

Deze vakantie hebben we onder andere benut om de kamer van de "jonge" heren weer beslaapbaar te maken. Oke, zoals bij alle kamers zal de afwerking nog wel even op zich laten wachten, maar de foto's zullen in etappes laten zien dat het er inmiddels goed toeven is.

Ook het kozijn dat de vorige keer nog niet op de foto gezet was komt nog even in beeld.
De ingang naar de nog niet aanwezige badkamer is dus ook verder gevorderd.

Vervolgens is Arie bezig gegaan verder de muren te isoleren en de gipsplaten te bevestigen en de naden dichtgesmeerd.

Daarna zijn we gaan behangen.

Bijna niet te zien, maar ook hier wordt behang geplakt. Dit is echter behang waar later over gesausd zal gaan worden.

Aangezien we hiervoor 18 uur moesten wachten voordat we de kleur mochten opbrengen, laten we dat dus ook maar een volgende keer zien :)

6 opmerkingen:

sunseekers zei

Ik kan me zo langzamerhand gaan voorstellen, dat jullie het af en toe schijtzat zijn, al dat klussen, maar de beloning van gescheiden slapen zal er veel aan goedmaken.

sunseekers zei

O, PS, pittig behangetje hoor, en dat voor een jongenskamer :-)

Rue de Bouzy zei

He, Sunseekers, wacht maar tot je het geheel ziet, dan kan het ook echt voor een herenkamer.
En gezien het feit dat zij niet eeuwig mee zullen blijven gaan, hebben wij maar besloten zelf te kiezen. ;)

En het klussen zat? Nog niet hoor. We zitten ook niet dagelijks in de troep he?

Zustertjen zei

nou ik neem mijn petje voor jullie af!!

The world according to El zei

Ik vind het echt weer geweldig wat jullie allemaal weer gedaan hebben, ik zou het ook allang zat zijn maar daarom begin ik er ook niet aan en is het jullie droom!!

Smitsky zei

Wat, ik neem een hele hoed voor jullie af! Super!

Ja, leuk behangetje..hihi