dinsdag 6 oktober 2009

Terras meubels

We hebben natuurlijk een mooi groot terras. En we willen niet de hele tijd heen en weer slepen met stoelen en dergelijke. Daar moest iets permanents op komen te staan.

Een aantal jaren geleden heb ik "ergens :)" een partij steigerplanken op de kop kunnen tikken.
Die hebben we thuis opgeslagen met het idee, we zien wel wat we er mee gaan doen.

Nu kwam Liesbeth dit voorjaar met het idee om daar een tuinset voor in Frankrijk van te maken. Zo gezegd zo gedaan, ik heb de "meubels" thuis eerst prefab gemaakt. Vervolgens hebben we ze in Frankrijk in elkaar gezet. Het resultaat zien jullie hieronder.

Eerst moest er nog wat geschuurd worden.
En het geheel moest ook nog een beschermend laagje verf hebben.

En dan het uiteindelijke resultaat.

5 opmerkingen:

Smitsky zei

Wauw!!!! Potverdorie, die vind ik echt mooi!

Trouwens, een ander praatje...vandaag stond ik iemand bij die een kist moest uitzoeken (crematie). Blijkt dat ze ook al kisten in sloophout aanbieden...

Simone zei

zo zo, dat ziet er erg goed uit!

Blondie Power zei

Yes! Helemaal hip van deze tijd!

Leuk hoor!

sunseekers zei

Normaal vraagt een dure tuinarchitekt daar een Godsvermogen voor. Wat je al niet kan maken van "gevallen" planken, echt mooi

sunseekers zei

Hee hallo, waar blijft de up date, ik zit hier maar te wachten??? al 4 weken geen blog??