vrijdag 27 juli 2007

Dag 3: Weer naar huis.

Ik was eerst van plan om ’s avonds te vertrekken, maar na overleg met het thuisfront besloten toch om een uur of 1 te gaan.
Dit was ook verstandig. Ik moet eerlijk zeggen dat het ook lang genoeg was geweest.
Deze morgen heb ik een lijstje aangelegd met zaken die we voor de volgende keer mee moeten nemen en mijn eigen troep opgeruimd.

Dit heeft de hele ochtend gekost.

Wat ik niet verwacht had van te voren is dat ik gelijk al afscheid moest nemen van een aantal mensen die ik deze dagen heb leren kennen.

Dit belooft nog veel goeds voor de toekomst.

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Tjonge, weet je zeker dat je niet een bouwbedrijf gaat beginnen? In France bijvoorbeeld. Huisjes opknappen en verkopen aan de Ollanders???

Rue de Bouzy zei

Je weet maar nooit he? :)

Tummetje zei

Ik zou er best wel een weekje naar toe willen als hij af is :)